Ny vecka i morgon

I morgon går jag in i v 15. Veckorna bara flyger iväg och jag blir bara mer och mer lycklig över att vara gravid då kroppen förändras hela tiden. Och inte till det negativa. Jag har inte gått över min startvikt utan snarare tappat i vikt men magen växer vilket innebär det är en BEBIS MAGE och inte fett. Så i morse innan jag drack kaffe och allt så tog jag en ett par magbilder så att ni skulle få se att nu är det verkligen en mage på väg =)


Jag börjar tycka jag är vacker igen. Förut kände jag mig bara lite små fet trots att jag tappat så mycket i vikt. Men nu när magen har trätt fram så ser jag mig själv som vacker för jag bär på något vackert. Idag så ska jag nog städa lite till en början då min sambo åkte och jobba en sväng nu under morgonen så då kan man kanske komma fram med dammsugaren. Sen blir det nog en tripp till affären också. Måste komma ut och röra på mig lite trots att kroppen känns som om den är stel opererad. Men jag vet ju med mig hur skönt jag tycker det är när jag väl kommer in igen. Inget strålande väder ute idag men det blåser inte så ska nog vara skönt om man klär sig rätt. I morgon ska jag och Johan åka till min bror. Detta betyder något enormt för mig. Jag har saknat både min bror och hans familj något enormt under tiden som vi inte har träffats. Så i morgon är en underbar dag att äntligen återfå kontakten med dessa underbara människor. Och det ska bli roligt att Johan får träffa den ända i min släkt som jag ser upp till. Som jag sa till Johan igår jag har ALDRIG sagt ett ont ord om mig bror till skillnad från resterande syskon skara. Men de har ju johan träffat och skapat en egen uppfattning om och sett att mina erfarenheter av dem inte är helt rubbade utan stämmer rätt bra =) Har ett prakt exempel: Igår så skrev jag till en släkting och frågade om h*n lagt ner stridsyxan. Och till svar fick jag om du erkänner att det är ditt fel. Detta är en människa som är över 30 år och påstår sig vara konflikträdd men ända vill fortsätta mala något och få mig att säga att något som inte var mitt fel va mitt fel. Och efter detta fortsätta säga saker som aldrig hänt. Läste konversationen för Johan igår. Personen ifråga motsäger sig själv hela tiden och hittar på saker om och om igen som aldrig har hänt. Jag kan med glädje lägga mig i en diskution om jag anser att det är för en god sak. Men att erkänna falska anklagelser kan aldrig någon lyckas med att få mig att erkännna. Och då väljer jag hellre bort dem. Skrev ett inlägg i min förre blogg tror jag det var angående att om man försöker trampa på mig som person så får du ta det som kommer tillbaka. Jag kommer aldrig tollerera det. Spelar ingen roll vem det än är så kommer jag aldrig svika mig själv för någon annans mående. Nu ska jag ta på mig och sen ta mig ut på en promenad i detta vinter väder som tydligen bjuds på idag. Hoppas ni alla har en bra dag<3



Vår kärlek är o övervinnerlig hjärtat <3


Så fin gravid mage!!!

nu syns det onekligen att du är preggo!



hoppas du får en otroligt härlig dag hos din bror idag!

2012-02-12 | 10:29:54

jag hade en fantastisk dag hos min bror kommer ett inlägg under dagen om det =)

2012-02-13 | 09:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback