Seg start

Ja i dag var jag väldigt seg startad. Men nu har jag städat två lådor från hallbyrån. Konstigt hur mycket skit man kan spara som inte har någon som helst betydelse men kvar blir det i lådor och hörn. Men nu är en hel ica kassa kastad med onödigheter som fanns i lådorna. Öppnade altan dörren förut och tänkte att det är säkert kallt men kan ju ha öppet en stund. Men helt underbart med lite frisk luft så dörren står fortfarande öppen och luften kommer in och piggar upp allt. Johan åkte och jobba halv 6 i morse!!! förstår inte hur han orkar men underbar är han. Han ringde för ett tag sen och sa att han var påväg hem men då påminde jag honom om att tvätta bilen som han sa att han skulle. Så nu är han och gör det innan han ska hämta upp stora prinsen Jonathan som är bjuden på disco kalas på skolan av en tjej i hans klass. Hans mamma hade ingen möjlighet att hämta eller lämna så självklart hämtar vi honom och ser till att han kommer dit och hem =) Funderar på att ringa till Jonathans kompis och se om han ska dit så kanske de kan gå tillsammas bort till kalaset. Helt underbart att han har vänner här som han leker febrilt med. Där vi både förut skulle aldrig pojkarna ha utvecklats medans här så har de vuxit något enormt i sig själva och både jag och Johan njuter av att se pojkarna växa och bli två starka pojkar. Nehe om man skulle gå upp på övervåningen och bädda sängen kanske. Sen får det va bra för idag. Ska försöka ta mig ut på en lugn promenad sen med Johan och vem vet kanske ta med sig kameran och fota lite. Hoppas ni tar er ut och njuter av dagens underbara väder denna lördag också <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback