Sjukhuset/akuten

Ja igår fick jag nog. Jag har inte kunnat behålla varken mat eller vätska sen i söndags. Och jag går inte till läkaren om jag inte måste men igår läste jag att detta kan få allvarliga konsekvenser om jag inte fick i mig vätska. Så pratade med min bm idag. Och hon sa att jag skulle åka raka vägen upp till akuten så gjorde det och fick gå direkt upp till kvinnohälsan och fick dropp 1000 ml innan jag kände mig bättre. Men nu mår jag bättre. Jag och Johan fick sitta i ett trevligt rum med en annan tjej hon var super trevlig och hon satt med socker dropp. Hon fick mig att skratta så många gånger då vi prata om alla negativa sidor med att vara gravid. Nu har jag i alla fall duschat och ska snart försöka äta något. Känner mig mycket bättre så ser fram emot morgon dagen =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback