smärtlindrings föreläsning

Irriterand var jag redan över att jag skulle åka dit då jag hade en morgon som inte var av de bästa. Sjuk värk i kroppen så att bara att ta sig ner från övervåningen var ett jobbigt moment. Gjorde mig i ordning och Jonathan likaså. Efter att ha varit på skolan och lämnat honom så tog jag en kopp kaffe och kolla bussen en extra gång. Ja jag har ett kontrollbehov när jag ska iväg då jag avskyr att komma för sent. Det visar bara respektlöshet. Men jag kom dit 15 minuter innan det börja så var ute i god tid. Väl inne i salen och jag börjar lyssna på vad föreläsningens innehåll är så blir jag bara mer och mer irriterad. Denna föreläsning handlar om att om du tänker rätt så har du inte ont. Och jag kan nog svara för näst intill alla att vi blev irriterade och arga. Då alla som satt där hade såna smärtor i kroppen så ingen av oss kunde sitta på stolarna pga av våra smärtor. Men jag satt där ifrågasatte och köpte inte ett ord av det hon sa. Så det var 2,5 timmes bortkastad tid. Jag var så arg när jag gick där ifrån då jag hade förväntat mig något givande men inget. Så det ska jag allt informera dem om nästa gång jag åker dit. Ska träffa sjukgymnast på måndag nästa vecka så då får vi se om det kan ge något i alla fall. Efter att jag kom hem igår så hade jag sån värk så det fanns inget annat alternativ än att gå och lägga sig. Sagt och gjort somna på en gång efter att ha hittat en skön ställning. Vakna när Jonathan kom hem vid 15,15 och sa att han gick till Tim och lekte. Somna om och vakna nästa gång av att Johan och Benjamin kom hem. Och efter 15 min så var vi påväg till hans bror för att fira honom. Var inte riktigt överlycklig över det kan jag säga. Men det var sjukt gott med smörgåstårta och sen prinsess tårta. Väl hemma blev det att lägga barnen direkt och sen låg vi bara en kort stund i soffan innan vi gick upp och mös och somna fort<3 Idag är jag dålig igen tjock i näsan och ont i halsen. Men har städat övervåningen och satt igång en maskin tvätt i alla fall. Nedervåningen får jag ta senare om orken finns då. Nu ska jag vila en stund. Hoppas ni alla har det bra.


sv: tack fina du!

2012-02-15 | 20:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback