tycker synd om mig själv

Ja det är verkligen vad jag har gjort igår och nu på morgonen. Jag klagar inte i första turen och jag springer inte till läkaren bara sådär utan det ska krävas en hel del för att jag ska ge upp. Men igår gav jag upp! spydde så fort jag stoppa i mig något så jag spydde 4 gånger under dagen. Mitt huvud kändes som en tickande bomb. Så jag har med andra ord inte fått i mig någon mat sen i söndags detta tar på min kropp och nu när jag inte ens får i min vätska då har jag nått gränsen. Så barnmorskan ringer mig vid halv 12 så får vi se vad hon säger. Sist jag hade det såhär blev jag inlagd med dropp då jag inte hade någon som helst näring i kroppen. Jag är ju så nedrans envis vill inte komma in till sjukhus eller läkare och allt är bra då skulle jag bara skämmas så här väntar jag in i det ista. Men nu får vi se vad de säger när de ringer sen. Under tiden ska jag försöka få i mig lite vatten men det är ju inte alls säkert att det går men jag håller tummarna och väntar på att de ska ringa. Vad har ni för er idag?


lider verkligen med dig och jag hoppas verkligen att din bm kan få bukt med detta så du slipper lida och kan njuta mer av graviditeten!

2012-02-09 | 10:09:52

ja det kändes bra att få dropp. Mådde mycket bättre efter och hoppas att det håller i sig nu!!

2012-02-09 | 20:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback