Barn artiklar

Jag nu har jag börjat titta och låta drömmarna fara omkring kring vad för vagn,stol och säng man ska ha sen när bebisen kommer. Börjar bli mer och mer verkligt. Var faktiskt Johan som föreslog förut idag att vi skulle kolla på barnvagnar. Hur mysigt är inte det? Dagarna springer iväg och jag tycker inte alls det var längesen jag var i vecka 4+4 och låg där på kvinnokliniken och trodde jag skulle få missfall. Nu sitter jag här i vecka 10+4 snart v 11. Jag går varje dag och undrar hur den lilla kommer se ut. Och hur lyckan kommer vara när jag får se honom/henne på ultraljudet för första gången. Som jag skrev för ett par dagar sen så satt jag och kolla på youtube på ultraljud som folk har lagt ut. kan ju inte säga att längtan försvann utan snarare att den växte något enormt. Nu när jag mår bra igen och hungern är tillbaka så försöker jag vakta lite vad jag äter och hur mycket. Man ska ju inte äta för två som många gör. Jag har inga planer på att lägga på mig 10 kilo i fett. Klart man kommer gå upp i vikt inget om det. Men jag vill inte se ut som en boll =) Nu ska jag fortsätta kolla på bebis saker och drömma mig bort. För jag är stå trött efter att ha varit ute idag och åkt pulka med barnen och sen blev det en sväng till svärmor så nu är vi alla trötta. Ha en mysig kväll alla <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback