barnvagnar och naglar

Ja det var en konstig kombination. Men igår satt jag och Johan och kollade på barnvagnar. Vet inte vad folk har gjort med de fina vagnarna men det finns inte så många längre tycker jag. Dock hitta jag en som jag verkligen blev kär i. Och igår när jag var inne och kolla så fanns det tre stycken de kostade 1400 inte mycket pengar för en kombi vagn. Men nu när jag skulle gå inte och ta fram en bild på den så är alla borta. Hade tänkt visa er och se vad ni tyckte men tyvärr så får jag leta vidare. Gjorde mina naglar själv idag. Var månader sen jag gjorde det men idag blev jag riktigt nöjd. Vad tycker ni ?

På onsdag är det dags för Inskrivning på mödravården. Ser fram emot det men ändå lite skrämmande. Det blir bara mer och mer verkligt att vi faktiskt ha ha barn. Och nu är det bara 9 dagar kvar till första riktigt ultraljudet!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback