bus dag och värk

Idag bestämde jag mig för att ha lilla skrutten hemma. Han behövde också få ha en dag hemma själv och bara vara. Och det tyckte han om. Att få vara i centrum är Benjamins huvuduppdrag annars med. Så på förmiddagen tog vi det lugnt åt frukost och mös framför tv tillsammans. Sandra min snurpa var här också då hon kom igårkväll. Vid 12 tiden så gick vi upp till affären och köpte lite ägg så vi kunde göra en sockerkaka. Det var mysigt att gå där i snön som föll från himlen det var inte mycket men man fick den där mysiga känslan i kroppen. Väl hemma så åt sandra och Benjamin pannkakor från igår och jag satt med och prata. Jag kunde inte få i mig något efter frukosten. Sen slängde vi ihop en sockerkaka och satte oss framför tv och titta på en film som jag titta på som liten Lejonkungen! En klassisk film som jag får rysningar av när han står där i slutet av filmen och ryter.. åå vad jag grät nedrans hormoner som far i kroppen. Nu ska jag plocka lite tvätt och sen blir det tv mys. Hör hur älsklingen och stora prinsen bygger lego i Jonathans rum. Skönt för dem att få lite far och son tid <3 lägger in en lite bild på Benjamin och Kiwi (sandras hund) hur de satt på vägen upp till affären. Kiwi är en liten valp som inte får gå långt så hon tog snål skjuts med Benjamin. Skönt för honom då blev han inte kall i knät och han fick sig allt en puss då och då =) Ha en mysig kväll alla läsare




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback