Dagen är här

Ja idag är vårt första ul sen alla vul jag gjorde då jag hade blödningar. För dem som känner mig vet att jag har negativa tankar just nu. Kommer något va fel på barnet? Kommer jag behöva ta bort det? M,m jag kan inte gå in med inställningen att allt kommer va bra för visar det sig att jag inte kommer kunna behålla barnet som jag har i magen så kommer jag bryta ihop totalt! Jag kommer inte klara av det. Så jag är reserverad till efter ul är gjort och jag har svart på vitt att vårt barn mår bra. Så nu sitter jag här lite fundersam. Men har duschat så snart ska jag göra mig i ordning för kl 10,45 hämtar Johan mig och vi åker till us. Håll tummarna för mig alla som läser. Skriver ett inlägg när jag kommer hem om hur det gick. Ha en toppen dag alla läsare.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback