Familjeliv

Oj oj säger jag bara. Vissa människor som jag har fått möjligheten att ha mejl kontakt med är helt underbara. Men sen kommer vi till visa forum som jag blir riktigt irriterad över att läsa. Vissa har såna extrema åsikter om saker och ting så jag blir så frustrerad. En tråd jag läste  handlade om porr. Där de smuts kastar porr industrin som att den borde vara förbjuden och så vidare. Det gör mig riktigt irriterad. Ja porrfilm är en fantasi. Det fungerar inte alls på det viset som vissa filmer visar men det är ett hjälpmedel för många i sitt ensamna liv ;)
Men vissa skriver kommentarer som
*det borde förbjudas
*det är en sjukdom
*det är äckligt och onormalt

Vad är mer vanligt än sex? något som vi alla har och som krävs för att vi ska kunna få barn och skicka vårt arv vidare. Men väldigt många ser ner på det. Beror det på dåligt självförtroende eller för att de inte har något brett synsätt. Man måste kunna acceptera andras levnads sätt även om det inte passar dem så har andra valt det och de som är emot det ja men låt dem leva på det sättet dem vill.

så nu har jag skrivit av mig om den frustrationen :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback