framtiden samt inhandling

Idag åkte vi ut till ikano för att kolla lite barnvagnar samt kolla mamma kläder. Insåg väldigt fort att jag är kräsen när det gäller barnvagn. Den får inte va för stor inte för liten och inte en massa nedrans krims krams på den. Det är ju bra om man kan se barnet i den. Men det fanns två stycken på babyproffsen som jag skulle kunna tänka mig men ingen annan. Då kan vi prata kräsen. Efter att ha tittat på vagnar gick vi runt och log och tittade på bebis kläder. Var mysigt att johan också gick och ryckte i kläderna och kollade. Sist men inte minst så kolla vi mamma kläder. Och jag köpte ett par byxor för 99:- Kändes helt rätt och inte alls dyrt. Jag är så snål när det kommer till mig själv. Här kommer en bild på dem. Det blev ett par mamma leggins. Hur sköna som helst. Resor längst upp och längst ner under magen så inget tryck på magen alls. Så himla sköna. Blir nog fler såna sen. Synd att de inte fanns i olika färger.

Efter att vi hade kollat klart på mamma och bebis saker så bar vi iväg till maxi för att stor handla som vi alltid gör inför barn veckorna. Tycker så synd om barn som tvingas att följa med och handla. De har liksom inget där att göra klart det blir tjat och bråk. De förstår ju inte alls på samma sätt att man behöver handla allt tråkigt för att mat ska stå på bordet. Jag köpte idag också hårfärg som jag har tänkt göra så länge men kommer liksom aldrig till skott men idag så. Så nu är jag platina blonde. Syns dock inte bra på bilden för tog den i badrummet och där är det rätt gula/orange färger. Men såhär ser jag ut nu. Imorgon kommer det före och efter bilder


Nu ska jag luta mig tillbaka och försöka slappna av för magen har lite uppror efter kvälls maten hur det nu är möjligt men super goda pannkakor ;) hoppas ni alla har en trevlig kväll <3 Idag gick jag in i v 13



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback