Gott nytt år

Ja det är väl en rubrik jag delar med tusentals om inte miljontals andra bloggerskor. Men jag tycker det är lite roligt och omtänksamt att man önskar sina "vänner" ett gott nytt år.
Mitt nyår har varit lugnare än lugna gatan. Jag och älsklingen spendera det i soffan med film maraton då vi inte var helt krya. Men nu är det nya året här och vad kunde det nya året slå med att vi ska få en bebis? Tror inte mycket kan mäta sig med det. Och jag bara njuter mer och mer. Men fortfarande väldigt negativ då jag inte vill stå där med hakan tappad i marken om det försvinner. Men nu är jag i vecka 9+1 så det är 3-4 veckor kvar tills farozonen är helt borta för första trimestern. Och i slutet på denna månaden ska vi på första ultraljudet och den 18 januari ska vi på inskrivning. Känns väldigt långt bort men det är det ju inte alls. 3 veckor. varav två av de veckorna är barnen här och de veckorna springer iväg. Nej nu ska jag mysa ner mig i soffan igen med älsklingen. Visar några fina bilder på raketerna som jag tog igår.






Gott nytt år



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback