Hemsk dag

Natten till idag var hemsk. Mardrömmar hela natten vaknade rädd och skakig och så fort jag somna om så kom drömmen tillbaka. Och jag vaknade igen. Väl uppe på morgonen och hade lämnat Jonathan i skola så la jag mig i soffan och somnade på en gång. Vaknade igen vid halv 3!!! Fick smått panik över att jag sovit bort hela dagen men kroppen sa uppenbarligen ifrån ordentligt. När Johan sluta jobbet åkte vi och handla och väl hemma så åt vi revbensspjäll och grillad kyckling. Himla gott. Sen blev det mys i soffan och nu mår jag fruktansvärt illa igen. Så ska göra mig i ordning och lägga mig igen. Huvudet känns som om det ska sprängas. Så detta har inte varit någon bra dag alls. Hoppas ni andra har det bra.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback