Idag blir det äventyr

Inatt sov jag som en ängel på ett fluffigt moln. Vakna inte en gång av att behöva gå på toa eller av någon hemsk mardröm. Så idag känner jag mig verkligen utvilad. Kroppen krånglar än men får jag sova så orkar jag mer under dagen och sannolikheten för att jag orkar hålla mig vaken hela dagen ökar. Idag vakna vi av barnen vid 9!! Inget bråk har det varit under morgonen *underbart* pojkarna har annars en tendens att bråka på helgerna på morgonen men i morse vakna vi av att de kom upp och la sig hos oss i sängen. Så vi satte på natur kanalen och låg alla 4 i sängen och mös en stund innan vi gick upp och åt frukost. Super mysig morgon. Snart ska vi göra oss i ordning och åka till min gamla foster familj ute i berg. Hennes dotter har två pojkar som också kommer idag så då kan de leka av sig alla fyra. ska ta med kameran så jag kan fota dem under dagen. Det är så fint i berg. Deras hus ligger vid Roxen så utsikten är så fin!! Nehe sätta på sig masken och åka iväg lite då. Hoppas ni har en bra dag!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback