Jippi

Idag berättade vi för Johans pappa och hans fru att vi ska ha barn. Deras reaktion var jätte positiv. Det var skönt att få berätta för dem då jag hade en känsla av att de skulle glädjas för våran skull. Vi tänkte först vänta till efter ul men det är på tisdag och de var här nu så varför vänta? Så nu har vi bara Johans mamma och hennes kille kvar innan jag får gå ut med det ordentligt. Kommer kännas kanon när jag får göra det då detta är något jag verkligen är stolt över. Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och mysa med mig familj då jag har ont i magen. Hoppas ni alla har en bra kväll!! Kram på er och trevlig helg <3


vad skönt att det gick bra =)

2012-01-22 | 16:25:21

Ja det kändes kanon :)

2012-01-22 | 22:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback