Känner mig duktig

Idag vakna jag sent. Men har haft en natt med spring till toan typ 20 gånger vilket får en att inte sova kanon. Sen drömde jag mardrömmar vilket också får mig att få lite smått panik. Drömmer så realistiska drömmer så jag vaknar i full panik. Men idag har jag varit ute och gått. Känner mig sjukt stolt över mig själv då jag har inte funnit motivationen att ta mig ut tidigare. Men nu har jag varit ute och gått i ca 40 minuter. Känner mig jätte stolt och det känns så skönt att röra på sig. Då jag har slutat röka så har jag ju lite tid samt tvång till att göra saker så att jag inte tänker på det. Men det är svårt att sysselsätta sig hela tiden. Men tror det gäller att hitta saker man kan göra istället för då man normalt brukade gå ut och röka. Om inte annat så kommer ju vårt hem vara mer skinande rent en innan då jag sysselsätter mig med att städa ;)

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan tills karln kommer hem. Se om vi kan ta en sväng till berg idag och hälsa på sandra. Saknar mig snutta <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback