Lyckligare

Ja det blev jag idag. Jag var ju på inskrivning idag som jag nämnde tidigare. Kände mig först nervös över mötet då jag inte visste exakt vad jag skulle förvänta mig av det. Men allt gick bra och jag känner mig mer lycklig nu efter som hom berätta för mig att jag är i vecka 12+1 alltså vecka 13!!! Jag är över första nervösa tiden. Jag kände hur lugnet bara kom över mig och axlarna åkte ner. Men en sak som jag verkligen inte tycker om är fråga "vem är du?" Just när man får den så blir man lite ställd men jag tror hon fick en chockande verklighet av vem jag var. Eftersom detta är min mamma blogg så kommer jag att skriva ett inlägg om min mamma någon dag och vad som hände henne och varför hon inte finns kvar i livet. Men det får bli en annan dag.  Idag är det lyckans dag och jag bjuder på en magbild som jag tog igår. Nu är det bara 6 dagar kvar till första ul och jag längtar och längtar efter att få se mitt lilla knyte. Älskar henne/honom redan <3


Haha mitt konstiga ansikte fick ni visst med ;)



skönt att det gick bra =) måste tassa in o säga grattis till er igen ;) kram maria

2012-01-18 | 18:29:53

Tack så mycket :)

2012-01-18 | 19:53:39

Grattis Grattis!!!

2012-01-22 | 16:15:59

Tack så mycket Cissi :)

2012-01-22 | 22:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback