Ny design

Hello alles!
Idag har jag fått ny design på bloggen av bloggerskan Maria Mattsson henne hittar ni på länken ner till höger men lägger till en länk här också.
http://crazyminds.blogg.se/

I morse så hade jag inte mage att tvinga ut Jonathan i spö regnet så han fick va hemma med mig idag och ha mys dag i soffan =)
Idag har jag mått bra. Dock efter att jag åt pannkakor så hände något. Jag blev så uppblåst att det spände galet i magen. Så jag satte Jonathan vid tv och la mig och sov. Jag behövde det verkligen då jag inte kunde ta mig upp ur soffan. Men nu mår jag bättre. Dock känns magen fortfarande som om jag har en alien där inne stor som en elafant bebis som försöker ta sig ut. Men den är inte stor där inne så inte kan det vara den som bråkar. Men det är ju stor omställning i kroppen med allt som försegår där inne. Jag räknade igen i går på vilken vecka jag är i och insåg att jag är i vecka 10!! två veckor kvar tills riskzonen är borta. Känns underbart att det närmar sig med storm steg.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback