Simhallen

Idag var det studiedag för båda pojkarna så Johan fick ta ledigt och vara hemma med oss då jag har ont i kroppen. Igår mådde jag verkligen dåligt och natten var inget vidare. Vaknar ofta av att det gör ont i magen på den sidan jag ligger på. Och när jag vaknar måste jag upp och kissa och så fortsätter hela nätterna. Så trött är jag varje dag. Så i morse när Johans telefon pep kl 6 så var jag riktigt irriterad.
Men på kvällen innan hade vi pratat om att åka till simhallen med pojkarna. Så efter frukost så gjorde vi i ordning massäck och packade våra väskor och iväg vi for. Barnen visste inte vart vi skulle utan vi sa ett äventyr. De blev överlyckliga när de insåg vart vi skulle. Vi plaskade och lekte i en timme sen fika vi med ägg mackor mmmmm. Efter det frös mina tuttar sönder. Det är säkert sved och värkte något enormt. Så efter en liten stunds lekande så bestämde vi att jag skulle duscha och de andra lekte en stund till. Var så skönt med värme. Men trodde att brösten skulle ramla bort. Men nu sitter vi här hemma och myser i soffan till afv. Snart dags att laga mat. Men det får mitt hjärta göra för jag är precis slut. Vet inte om jag sa det igår men nu är jag i v 12+2 så vecka 13. Lugnet är här och nu väntar jag bara på att bebisen ska växa sig stor<3 älskar min underbara familj <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback