Söndag

Måste säga att jag har börjat sova helt underbart igen. Inatt innefattade mina drömmar godis och resor till varmare kontinenter. Var glad då jag vakna till av att göra ett toa besök. Visst är det konstigt att man kan uppskatta en sån konstig sak som att drömma bra och sova gott? Innan jag blev gravid hade jag svårt att somna då kunde jag ligga vaken till både 1 och 2. Och det störde mig något enormt. Men nu sover jag som på rosa moln. Helt underbart att man får sova ordentligt. Åt två mackor till frukost idag i hopp om att jag inte skulle va hungrig en timme senare. Men 10 minuter efter frukosten kom det upp. Usch blir så ledsen när jag måste kräkas. Men det hör ju till så inget att klaga över. Som jag skrev igår så berätta vi för Johans pappa och hans fru igår och idag ringde de igen(de ringde igår kväll efter de åkt med) och berätta att Gunilla inte kunnat sova utan att hon legat och tänkt på bebis kläder och bebis saker. Nu bara två dagar kvar till UL. Snart ska jag få se dig min älskling <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback