tankar

Tankarna är många. Och något jag verkligen måste börja fundera på är mamma byxor. Kommer inte i mina vanliga byxor längre ut de ända byxorna som passar mig nu är ett par jeans leggins som jag har för de kan jag sätta under magen. Men alla andra är nu mera för små. De går inte att knäppa och jag känner mig allmänt fet. Inte så konstigt när både magen och tuttarna blir större hela tiden. Så måste inhandla nya bh och byxor så jag kan gå ut utan att behöva gå i mysbyxor inte alltid det passar. Får se vilken dag jag kan komma ut och kolla på det. Just nu kollar jag mycket på nätet men allt ska vara så himla prydligt och det passar inte mig alls. Hittade några byxor på tradera som jag skulle kunna tänka mig. Men vi får se vad det blir. Huvudsaken är att de är bekväma och att jag känner mig allt annat än små fet. Jag har gått ner ca 3 kilo sen jag blev gravid så jag har inte gått och blivit fet inte ;)  Ska börja kolla på lite saker jag vill ha till bebben sen. Kan tyckas tidigt men samtidigt så går tiden så sjukt fort och jag vill inte stå där sen helt förvirrad bara för att man är stressad. Och jag vill avsluta detta inlägg med att tacka för alla gratulationer på fb och här. Det känns underbart att så många är glada för min skull. För de flesta är det ju ingen nyhet att det blev en knodd då jag alltid har velat ha barn. Men nu har jag allt jag vill ha och mitt barn kommer få världens bästa pappa och syskon samt ett stabilt och tryggt hem fullt med kärlek <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback