Trevlig kväll

Ja idag fick älskling stå för all städning då jag har legat hela vecka med förkylning och idag kände jag mig inte helt på topp heller. Men han beklaga sig inte över det utan tog hand om allt och gjorde vårt hem till det som det ska vara skinande rent. Men jag tyckte det kändes jätte tråkigt att inte kunna hjälpa till mera men säger kroppen ifrån så gör den. När vi var på väg och skulle åka och handla så högg det till något hemskt i min vänstra höft. Och flera gånger i affären. Väl hemma fortsatte det så jag fick sitta på en stol när jag lagade maten som vi skulle bjuda våra gäster på. Men det gick det med. Idag bjöd vi på hemma gjorde klyftpotatis samt suggfile som jag först stekte lätt i stekpannan och sen gjorde en sås som jag hällde över köttet efter att ha lagt den i en form toppade det med ost och så en stund i ugnen. Vart helt underbart gott tyckte alla :)
Nu är klockan redan 01:22 och det var dags att sova för länge sen. Trött och lite små ont i magen. Mitt hjärta ligger bredvid mig och sover så sött. Så jag ska med lägga ifrån mig telefonen och somna tryggt i hans armar som omfamnar mig med värme och kärlek<3 kärlek som denna växer ej på träd<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback