tycker synd om mig själv

Ja nu är jag nere i en svacka med kroppen. Har så sjukt ont i lederna och musklerna så jag inte vet hur jag ska sitta eller stå. Ingenting kan jag göra för att smärtan ska avta så nu beklagar jag mig ordentligt för nu mår jag verkligen dåligt. Hade hemsk värk igår också men då hade jag lilla skrutten hemma då han har åkt på öroninflammation. Vid lunch tiden så gick vi till affären och det var den mest smärtsamma promenad jag har varit med om. Ryggen kändes som om någon satte knivar i den för varje steg jag tog och händerna hade svårt att hålla tag i vagnen. Och natten var hemsk då jag kanske fick sova 2-3 timmar av olika anledningar men kroppen var en stor del av den. Jag har ALLTID legat på sidan och sovit men nu mera har jag väldigt svårt att göra det då båda mina axlar samt båda höfterna smärtar efter bara en kort stund. Så det tar inte lång stund innan jag måste vända mig och envis är jag och försöker ligga på sidorna. Ligga på rygg är knappt ett alternativ heller då jag har ont i ryggen. Så förstår ni mitt problem? hur ska jag kunna sova om jag inte kan ligga ner? Nu har jag sovit på morgonen efter att Jonathan gick till skolan. Huvudet känns som en tickande bomb och kroppen bara skriker av smärta. Jag tycker synd om mig själv och med allra största rätt. Och jag brukar inte beklaga mig men detta är hemskt att behöva gå igenom. Och för de personer som känner mig och umgås med mig behöver få veta varför jag inte är på tipp topp humör. Magen växer och kroppen blir mer och mer en bebis fabrik och visst njuter jag. Tanken på att det lilla livet växer sig starkt och att jag snart ska bli mamma är underbart. Och just nu längtar jag tills jag känner h*n sparka där inne så jag verkligen känner av graviditeten ordentligt på rätt sätt=) Illamåendet och svårt att äta sitter fortfarande i från och till men det går att hantera som jag känner just nu. men det är också en bidragande faktor till huvudvärken. Nu ska jag vila ett tag till innan jag ska hämta hem Jonathan. Hoppas ni alla har en bra dag och ha lite medkänsla för mig <3


Jag har medkänsla för dig iaf! Hoppas det snart blir bättre. Kram på dig

2012-01-31 | 15:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback