Vem trodde det?

Jag vet vissa som inte trodde på mig och Johan. Det skiljer 10 år på oss och vi har några saker som skiljer oss i sättet. Dock så har vi fler sidor som vi är lika varandra. Vi har gemensamma mål i stor utsträckning. klart att vissa saker skiljer. Han vill ha en racer bild i framtiden jag vill ha en pool som tex. Vi är inte helt lika men dock de sidor där vi inte är lika är till våran fördel och inte våran nackdel. Jag har ju haft en blogg till där jag har skrivit vardagliga saker dock inte nämnt något om bebisen. Detta pga  att jag hade komplikationer i början och detta finns att läsa om i denna blogg. En annan anledning  var att detta var mellan mig och Johan det var VI som skaffa barn ingen annan. Sen ska vi ju inte sticka under stolen med att jag verkligen ville skrika ut det till hela världen för det ville jag. Jag kommer aldrig skämmas över att jag skaffar barn jag sträcker på mig och blir ännu starkare som person. Det finns vissa som har försökt sära på mig och johan men de räkna nog inte med att vi skulle fortsätta att leva ihop och nu 2 år senare ska ha ett gemensamt barn tillsammans. Så jag säger bara hoppas ni också kan finna kärlek som våran som är starkare än det ni har upplevt.. Ha en bra dag alla läsere och lämna gärna kommentarer <3


De är så kul att läsa din blogg gumman... o jag märker att du e riktigt kär<3 o jag kan inte förstå mig på dom som vill försöka förstöra mellan dom som verkligen funnit den där underbara kärleken....

2012-01-27 | 16:17:20

tack så mycket =9 ja jag har tur jag som hittade min prins och som nu väntar mitt dröm barn <3

2012-01-27 | 18:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback