Zombi

Det är jag idag. Drömmer så himla intensivt och konstiga saker så det känns som om jag har sprungit ett maraton varje morgon när jag vaknar. Och sen så har jag min vanliga värk i kroppen. Så just nu är det jobbigt att va jag. Har inte mycket ork när kroppen inte vill vara med på noterna. Bara nu när jag sitter och skriver på telefon så låter mina handleder och axlar. Ljudet är som en påse med krossade maränger. Det är en bra beskrivning. Då jag inte kan äta värk tabletter så är det bara att härda ut. Idag är Lill skrutt hemma med mig. Han har fått öroninflamation :( men idag verkar han piggare så i morgon blir det nog dagis igen. Snart ringer min läkare och vi ska diskutera sjukskrivningen då f-kassan strular. Känns bra att man har en bra läkare då. Nu ska jag mysa med skrutten tills hon ringer. Ha en bra dag alla :)



trist att du ska ha så ont hela tiden. hoppas att det blir bättre så du snart får sova bättre!

2012-01-30 | 13:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback