Aj som ***

Idag var jag som en zombi när mitt hjärta kom upp och pussa mig hej då. Kom ihåg att jag påminde honom om att väcka Jonathan men det hade han redan gjort. Så jag somnade om så skönt sen vakna jag av att jonathan kom upp och ville byta kanal på tv. Klart han får göra det. Då piggna jag till och bestämde mig för att försöka ta mig upp. Börjar ta mig upp och det hugger till något enormt i min vänstra ljumske samt i magen! ett litet skrik kom och jag försökte gå och för varje steg kom smärtan tillbaka. Men nu känns det bättre så det är skönt. Men blev riktigt rädd speciellt när jag väl hade tagit mig ner och satt mig i soffan hos jonathan och det hugger till så att jag bara vill skrika men kan inte för vill ju inte skrämma Jonathan. Men som sagt nu mår jag bättre och sitter här och vilar. Idag ska jag på ultraljud igen då våran prins inte ville ligga rätt sist. Så idag håller jag tummarna för att han ligger som han ska samt att han har vuxit som han ska. Jag bestämde med Johan igår att jag åker upp själv idag då jag tycker det är onödigt att han ska ta 3 timmars ledigt för ett 20 minuters besök. Det blir så länge för honom för då ska han ta ledigt för att hinna upp i trafiken vilket tar 20 min sen besöket och då är klockan så mycket så han hinner knappt tilbaka till jobbet innan han ska gå hem igen. Så bara onödigt. Jag vill ju åka till crocus och göra en ordentlig undersökning samt få det på skiva sen och då kan vi boka det när han inte jobbar istället. Och skulle något va fel idag på ultraljudet så ringer jag honom på en gång så kommer han då. Så tills det är dags för att åka så ska jag vila så jag har ork att ta mig dit och hem. Ha en bra dag alla där ute <3


Sv: kläderna är beställda från, tro det eller ej, h&m! Dom har väldigt sköna gravidkläder! :)

2012-03-13 | 19:01:11

Tänker på er <3

2012-03-13 | 22:17:10

Tack så mycket Ninni!! <3

2012-03-14 | 08:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback