ältande och sorg samma sak?

Ja ibland undrar jag det? är det samma sak att sörja och älta? Ja jag har alltid varit en funderare och kan ju inte säga att man har blivit mindre fundersam nu. Men fortfarande ingen ånger. Just nu blir det inget långt inlägg för känner att jag skriver samma saker om och om igen men med olika ord.... Men jag var tvungen att ta kort på min mage och visa er.
Magen kvällen innan jag födde Noah <3
All bebis mage är borta och jag är tillbaka till den jag var innan! Känns konstigt att magen försvann så fort! Hade precis vant mig vid min söta bebis mage <3


ältande är ju ett sätt att hantera sorgen, även om man kanske inte gråter varje dag/gång man pratar om det.

som i greys anatomy när hjärtläkaren tvingade yang att berätta om op på hennes man om och om igen.

ältande är nog otroligt bra tror jag

2012-03-31 | 06:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback