Det är vår!!!

Jag tog mig i kragen och tog mig ut på en väldigt lugn och kort promenad! Tog med mig kameran också så tog lite kort jag tänkte dela med mig av =)




Katten på första bilden bodde under oss där vi bodde innan vi flyttade. Jag började kalla henne snuttis och idag när jag gick förbi där så ropade jag snuttis och hon kom som ett skott jamandes och ville mysa.. Men strax efter henne kom det en annan liten skönhet också. Tror dock inte de var så förtjusta i varandra. Lyckades tyvärr inte få när snuttis klappade till den andra katten på nosen. Så söta. Båda följde mig en bra bit hem springandes runt mina fötter och ville mysa. Ville bara ta med mig henne hem. De buskarna som är längst till vänster på andra raden tycker jag har helt underbar klar röd färg så var bara tvungen att ta kort på dem. Och längst ner till höger var en liten fjäril som landade precis framför mig =) Våren är här mina vänner njut av det underbara vädret nu =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback