Det svåraste väntar

Det har inte varit lätt dessa dagar som man har levt med denna ovisshet. Och inte kommer det bli lättare under den kommande dagen. Det var som det sista jag skrev igår. Lev livet men man kan inte ändra det förflutna senare. Jag har alltid stått för mina val. Och detta val kommer jag också stå för. Det är därför det blir rätt val. Det är inte självklart något det som är jobbigt. Men att känna honom sparka är en sorg och inte en glädje längre. Idag har jag gråtit samtidigt som jag gick runt och städade. Kunde inte sluta städa utan fortsatte för att skjuta bort tankarna. Men de försvinner inte hur mycket man än vill. Detta förtjänar INGEN



lider verkligen med dig.

hoppas du snart får ett inre lugn och att allt känns mkt bättre

2012-03-18 | 13:14:32

Tack söta du! Ja med tiden kommer vi nog att göra det. Det kommer ta tid detta.. kram

2012-03-18 | 15:49:17

Ni kommer ta er genom detta, det är jag säker på! Även om det tar tid, låt det göra det.

Skynda inte på känslor och tankar utan ta hand om varandra och tillåt er att känna. Det är det enda sättet att finna ro.

Jag kommer fortsätta titta in här för att se hur det går för er.

Jag hoppas och vet att om ni väljer att inte behålla detta barnet, så kommer ni få ert lilla mirakel i framtiden. Det förtjänar ni! <3



Kramar!

2012-03-18 | 23:03:36

Det var snällt tack så jätte mycket <3

Du är välkommen att stanna!! kramar

2012-03-19 | 08:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback