ett avbrott från all skit!

Idag hade jag fått meddelande från Lise (en tjejkompis för er nya läsare) som fråga om jag var vaken. Dock skickade hon meddelandet kl 07,35 då sover jag som bäst. Så såg inte hennes sms förens kl 10 och då skickade jag tillbaka. Hon ringde upp och undrade om jag ville följa med henne till stan och vara lite smak råd. Min första tanke var NEEEJJJJJJ. Men sa ja och ångrar det verkligen inte. Har haft en dag utan att sitta och gråta och tycka livet var skit. Vi gjorde inte speciellt utan gick runt lite och sen tog en låååång fika. Har inte träffat henne på flera månader så det var riktigt trevligt att ses igen. Och det känns inte som vi har varit ifrån varandra alls så det blir inte det där jobbiga tystnaden heller vilket är skönt. Nu sitter vi här i soffan och är precis slut både jag och min sambo. Snart dags att krypa i säng och hoppas på att kunna sova skapligt. Vad har ni gjort idag i det fina vädret? och är det okej att få glöma bara för en dag?


häelugt att du kom iväg!! Och ja det är mer än okej att bara glömma för en dag!!!

2012-03-22 | 21:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback