Fruktansvärd smärta

har vi båda haft i våra hjärtan ett tag. Men i natt så fick jag så fruktansvärt ont på vänster sida i magen så jag fick bita mig hårt i läppen för att hålla tillbaka skriken som ville ut. Smärtan sitter fortfarande kvar och jag har inte kännt våran prins röra sig idag vilket gör mig rädd. Men har en tid idag på sjukhuset kl 14,00 så ska ta upp det då får vi se vad de säger. Det kan vara ett missfall läste jag som börjar så här. Det är fruktansvärt allt detta finner inga ord längre för detta så korta inlägg blir det nog fram över då jag inte finner ord för detta längre...


Hej!

Vill bara meddela att mina tankar är hos er hela tiden! Hoppas allt löser sig idag för er.



Kramar Carina

2012-03-21 | 08:55:59

Tänker på er hela tiden och hoppas hoppas allt ska gå bra till slut. Ni kommer att komma fram till det bästa!

2012-03-21 | 11:47:16

Tänker på er hela tiden och hoppas hoppas allt ska gå bra till slut. Ni kommer att komma fram till det bästa!

2012-03-21 | 11:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback