Hemsk natt

Tankarna snurrade när jag la mig så trodde aldrig att jag skulle somna. Men somnade till slut. Efter inte alls lång tid vakna jag första gången med sån extrem smärta i nedre delen i magen. Jag tål smärta väldigt bra men detta var fruktansvärt. Johan fick värma vetekudden och efter en stund med mer smärta så somna jag av utmattning. Men vakna strax igen med huggande smärta så Johan fick värma vetekudden igen och igen. Mina ögon är precis igen svullna och jag ser verkligen sjuk ut. Som pricken över i;et så är jag sjuk också tjock i halsen och ret hosta!! Allt på en gång. Vore ju dumt att ha några krafter alls. Jag ska snart gå och lämna Jonathan på skolan sen ska jag hem och krypa ner i sängen igen och se om jag kan sova ett tag till!! Mår pyton... Önskar bara min älskade hade varit hemma så jag hade kunnat somna tryggt hos honom men någon måste ju jobba också!! Bara två dagar sen är han hemma hos mig igen. Hoppas ni andra får en bra dag. Bjuder på en mindre smickrande bild på mina ögon så ni får se en förstörd Ann!!!



Oj det låter inte bra. Kan ge bara ge dig ett råd att ta en dag i taget. Nu är det bara en dag kvar och du har klarat av en dag utan din man.

2012-03-30 | 21:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback