inbrott

Jag fick veta för ett par veckor sen att det varit inbrott runt omkring där vi bor. Detta gjorde att jag börja låsa dörren och kolla en extra gång att den var låst m.m Men sen kom mardrömmarna och jag tycker ibland att jag hör saker på neder våningen. Det är det som är dåligt med att bo en trappa upp man ser inte. Och så börja drömmarna och i natt har jag haft en sån natt med enbart mardrömmar om inbrott i hemmet. Så jag har varit vaken största delen av natten så är lite seg men det blir bättre ska snart ta mig en kopp kaffe så att jag inte får huvudvärk heller under dagen för det är ingen hitt.
På tal om något annat så fick jag och Johan Linas matkasse i julklapp. Vi har inte utnyttjat den men tänkte att vi skulle göra det denna barn lediga vecka. Men den har inte kommit så troligtvis kommer den nästa vecka då barnen är hemma. Det kan bli intressant att se dem med massa ny mat varje dag. Vi försöker ju variera oss hela tiden men det blir lätt husmanskost. Man måste äta lite varierade saker och pröva nytt hur ska barnen annars lära sig att saker och ting kan va gott om de aldrig behöver smaka?
Angående barnen så är det sjukt roligt att se hur de har förändrats sen de kom iväg från skäggetorp. Barnen har verkligen utvecklats något enormt och det glädjer oss alla. Bara det att lill skrutten kommer hem och är lugn. Förut kom han hem och gapa och skrek och hade en stort behov av att bli sedd. Men nu kan han sätta sig och rita eller leka innan maten. Benjamin har också lärt sig att knäppa jackan detta var något jonathan lärde sig för inte alls längesen. Så stora fram steg!! Så underbart <3


sjukt obehagligt med såna drömmar! man blir ju mer känslig som gravid med vilket du snart om du inte redan märkt det kommer upptäcka att man får helt sjuka drömmar.

för övrigt är jag med glad över pojkarnas stora förändringar som personer och hur duktiga dom är!!!

2012-03-08 | 11:11:33

jodå drömmarna har jag allt lagt märke till att de kan vara hel konstiga =) stolta är vi allihop allihopa allihopa =9

2012-03-08 | 11:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback