jobbig dag

Idag har varit en dag med alldeles för mycket. Stressen började redan i morse då jag kom på att jag var tvungen att ringa till Jonathans skola och kolla om jag kunde lämna honom på fritids i en kvar. Han har egentligen inte fritids på morgonen men jag skulle till rörelse och hälsa. Ringde dit och det var inga problem så lämnade honom vid 07,45 och direkt där ifrån till bussen för att åka. Visste att jag skulle va framme en halv timme för tidigt men hellre för tidig än försen. Sitter där och väntar på att tiden ska gå och kvart över 9 så gick jag till receptionen och frågade om jag verkligen hade en tid kl 9. Nej självklart inte utan halv tio!!!! Snacka om irriterande. Men men bara att vänta mötet gick bra trots lite irritation från min sida. Jag kommer att gå till min arbets terapeut först för att försöka bygga upp mina handleder. Efter en tid där så kommer jag sen börja träffa min sjukgymnast och vi ska träna upp mina ben och rygg igen. Då jag har legat typ konstant i ett halv år så har jag mist väldigt mycket muskler och detta gör ju inte att jag blir bättre. Så jag ska ge det ett ordentligt försök så får vi se. Efter att jag var klar där så gick jag och Maria till hennes skola då hon skulle skriva prov. Jätte trevlig skola kan jag säga. Alla lärare och rektorn kanon personer. Efter att vi var klara där jag då gick vi hem till Maria och drack kaffe innan jag skulle till VC för att träffa samordnaren. Denna kvinna hade jag haft en ordentligt diskution med förra veckan och jag vet väldigt otrevlig mot henne i telefonen. Men efter detta möta bad jag om ursäkt dock förstod hon min frustration så det kändes kanon. Nu är pappret skrivet till f-kassan så att jag kan ansöka om ersättning och jag hoppas att pengarna kommer retraktivt för de månader detta krångel har hållt på. Den dagen pengarna börjar rulla in igen så kommer jag skratta le och va mitt gamla vanliga jag igen. Men just nu är det jobbigt att ha haft dessa duster med personerna. Men som sagt nu ser jag ljuset i tunneln. Så nu väntar jag bara på att de ringer de kommande dagarna så jag kan hämta det påskrivet och klart! Nu ska jag luta mig tillbaka titta på unga mödrar och halv slumra lite. Är propp mätt efter maten jag åt. så nu VILA!!!


tack för idag! så skönt att det börjar ordna upp sig för dig så mår du bättre med! kram

2012-03-05 | 17:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback