Kläder från svärmor!!

Idag har vi bara haft en slappar dag. Helt underbart att bara vara faktiskt. Var och handlade en sväng på eftermiddagen sen satte vi oss i solen och njöt av det underbara vädret. Då ringde Johans pappa och ville komma förbi på en fika så det blev en fika ute i solen också. Det var så trevligt så vi frågade om de ville stanna på mat så de stannade och åt grillat med oss. Såååå sjukkt gottttt. Efter att de hade åkt så kom svärmor förbi och hade sprungit på väldigt söta bebis kläder som hon handlat till oss!!!! Jag blev så glad. Hon vet hur viktigt detta är för mig så frågade om jag ville ha dem och om hon skulle sluta köpa men hon har så bra smak så bara roligt med de saker hon köper. Dessa saker fick vi .

Längst upp är två t-shirts
under dem två bodys
Ett par byxor
Och pyjamasen som ligger längst till höger fick vi i helgen

Detta är till för precis som den står till barnstolen att ha mjuk och mysig =) Super glad för alla sakerna och så mysigt att börja bygga upp en garderob för den blivande prinsen.


Magbilder tagen nu på kvällen gick idag in i v 20


Snart blir det en apelsin till kvälls mat sen ska jag inta sängen för att få massage det ni!! Sen ska jag sova såååå gott. Kram på er alla söta människor <3


superfina saker! och vad härligt stor magen börjar bli! en riktig kul nu frammifrån :D

2012-03-12 | 09:59:53

Ja jag blev super glad =)

Ja usch tycker bättre om den med kläder på. Men måste ju ta såna bilder med för att ha sen när jag inte minns ;)

2012-03-12 | 10:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback