Slappa slappa

Japp det är vad jag har gjort idag. Ont i kroppen så har spenderat hela dagen med att kolla serie. Nu kollar jag på one three Hill. Underbar serie som jag kollade på för många år sen men nu tänkte jag att jag skulle se från början till slut tror det är 7 säsonger och jag är på 1:a än så länge :p blir nog en sån dag i morgon med tror jag. Pyret sparkar och rör sig mer och mer där inne. Ibland sparkar pyret på helt fel tid punkter enligt mig. Som typ när jag är kiss nödig eller ska sova. Men tanken på att få hålla honom i min famn får obehaget att försvinna och lyckan tar vid <3 nästa vecka får jag se honom igen och hoppas verkligen då att pyret ligger som han ska så vi kan mäta och få bra kort på honom <3



hehe värre lär det bli när bebis börjar möblera om därinne ;)



fin bild på dig!

2012-03-09 | 09:49:32

Haha menar du att det ska bli värre ;)

Tack så mycket vännen =)

2012-03-09 | 10:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback