Att använda sina barn för att snoka!

Fick till min vetskap att folk attakerat mig att jag blockat dem på fb. Nu är det ju så att min facebook är MIN facbook. Om jag väljer att blockera någon på fb så är det så att det finns en anledning för det. Och är man så pass nyfiken på mitt liv ja men då kan man ju fråga mig personligen istället. Att använda sina barn för att snoka i andras liv tycker jag är rätt patetiskt och väldigt genomskinligt INTE OKEJ!Personligen tycker jag inte att barn ska ha fb speciellt med tanke på allt som snurrar där och som barn kan få se som de inte borde! Oansvarigt tycker jag det är! Sen är ju vanligt att personerna hör av sig till min sambo och tror att han ska skälla på mig eller bli arg på mig för det jag gör. När ska ni alla förstå att ni kan inte sära på mig och Johan? Uppenbarligen har ni ingen aning om vad riktig kärlek är och hur man gör i ett förhållande för jag och Johan pratar om ALLT. Vi är ett team you know! Och tydligen är personerna rädda för att ha en disskution med mig för inte hör de av sig till mig med sina klagomål inte..

Glömde ju skriva igår att vi var hemma hos Johans mamma och firade henne då hon fyllde år. Ja hon fyller år på min mammas dödsdag. Så sorg/glädje varvade varandra igår. Men riktigt trevligt var det som alltid! Så hipp hipp hurra för dig Lena =)

Idag kommer våra änglar hem! Så underbart att äntligen få hem dem igen!! Så jag hoppas denna dag går fort så att alla mina pojkar kommer hem snart! Jag ska bege mig till rörelse och hälsa snart för att träffa arbetsterapeut. Har bara sovit 4 timmar i natt så är väldigt trött och har så fruktansvärt ont i kroppen men bara att försöka genom lida en lång buss tur. Ha en underbar dag alla läsare!

Har ni något att se fram emot denna måndag?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback