stackars liten =(

Då har ett projekt till i huset blivit klart! Helt sjukt hur mycket man vill göra men allt kan man inte göra då det kostar en hel del pengar och en hel del tid och inte tala om smärta. Men det blir lite små projekt här och där. Och som sagt nu är ett till klart. kommer komma bilder på det senare idag tror jag om jag finner orken att ta med kameran =)

Blev lite störd av ett samtal nyss.. Min sjukgymnast ringde upp och fråga hur det går med min träning och det har bara blivit ett pass till sen vi sist sågs. Men det är bättre än inget och jag är nöjd med det. Så bra jobbat.
Min arbetsterapeut ville tydligen också prata med mig och henne ville jag ha kontakt med för att ifrågasätta vad hon håller på med. Det var som vanligt inga raka svar utan enbart bortförklaringar och försöka släta över det hon gör. Nej nu är det slut på det har jag sagt till henne! Jag är trött på att behöva ha dessa disskutioner med en människa som egentligen ska hjälpa mig. Jag ska ringa hennes högsta chef under dagen och prata angående dessa saker som har hänt nu under dessa månader.

Något hemskt hände nyss. Jag hörde en smäll utanför och tyvärr var det som jag trodde och när jag kom ut så låg en stakars liten fågel där och en annan fågel satt och hacka honom i bröstet!! nedrans fågel... så nu vaktar jag den stakarn för jag vill inte att någon ska bita på honom eller göra honom illa!! Hoppas jag kan få tag i någon som kan avsluta hans liv och få honom att få vila i frid. Jag har inte hjärta till att slå ihjäl honom =( hoppas jag hittar någon snart!!!


Ha en bra dag alla läsare =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback