fanny as hell

Först vill jag dela med mig av en video som jag precis såg på fajjan. Jag skratta så jag höll på att ramla ur stolen. Så underbart att se en kille driva med alla pervon där ute =)
 
 
 
Det blev en promenad förut i regnet. Det var himla skönt faktiskt att  komma ut lite. Jag har varit sjuk nu så pass länge att det har bara blivit snabb visiter ute. Men idag hade jag ett ärende att göra med så då fick jag mig en omgång med frisk luft. Ställde mig på vågen förut och trodde jag hadr gått upp i vikt eftersom min kropp jojjo bantar för sig själv men stod still på mina 62,1 kilo!! Jippi har ju en liten dröm om att komma ner till mina 57,8 som jag en gång vägde men jag är inte den som håller på med dieter. Dels finns de barn i hemmet och att de ska behöva se och förstå att man tycker man är överviktig. Sen är jag en godis råtta så dieter fungerar inte på mig. Äter godis minst en gång om dagen. Inte massor men något. Men jag har nästan gått ner 2 kilo sen Tyson kom till oss vilket är helt okej. Har ju mina problem områden höfter och lår...Magen är platt och fin men sen har vi ju de där blobbarna på höfterna och på insidan av låren. Jag vill inte vara så smal så de ända man ser är ben för de tycker jag är äckligt men fitt om man säger så,
Nyss duscha jag och tror mitt hår blev bättre faktiskt efter färgningen. Känns mindre slitit??
Är super nöjd med resultatet i alla fall och man får lite mer motivation att styla de med när det är något nytt.
 
Såg förra veckan att de var disco på stora prinsens skola. Och mindes tillbaka när vi precis hade flyttat hit och Jonathan inte hade börjat på den skolan men ändå var han välkommen på discot och han var så till sig när vi gjorde iordning honom. Självklart fick han lite av pappas parfym med så han lukta extra gott för alla flickor. Tror de har varit 3 eller 4 discon på skolan sen han börja och han har varit på alla och lika spänd inför alla. Han fråga mig idag flera gånger om han fick gå men då de inte är hos oss denna vecka så kan vi inte bestäma det. Håller verkligen tummarna för att han får gå då de hör liksom till att växa upp discon första dansen, första pussen m,m
Blir precis varm i kroppen när jag tänker på när en annan gick på disco när man var liten...
Kommer ihåg att i 4 klass tror jag de va så sov vi över i skolan också iklass rummet. Blev inte mycket sömn den natten när alla låg och fnissa och prata strunt =)
 
I eftermiddag när älsklingen slutar så ska vi ta en sväng till sandra och dricka kaffe =8 Längesen vi sågs så jag bjöd in oss på en kaffe idag. Mycket trevligt.
Undra om jag ska skaka liv i min lilla vove som ligger precis utslagen i vardagsrummet och sover. Min lilla skydds ängel <3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback