Blir ledsen

Blir så ledsen när jag hör hur medvetna missbrukarna på ny byggarna är! Jag lyssnar på hur de säger att det var bara en på firman som inte missbruka amfetamin och han tänkte varför inte och de häller lite i hans öl. Och där efter så är han fast för att känslan av total lycka är så underbar att de inte går att låta bli. Han är inte korkad!! Det är en smart man jag ser som valt en helt sjuk väg! Han är inte o utbildad han har en snickare utbildning. Han hade hem tjej och ett "bra" liv men valde att inte stå ut med de livet går ut på. Man måste känna sorg för att förstå kärlek och uppskatta den brukar jag säga.
Jag har mött många motgångar men har valt ett liv där jag har fått ta tag i det istället för att döva och glömma något som är oundvikligt i slutändan.

Nej sorgligt att se vad knark gör med människor och veta att så många faller dit =(




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback