Nepp vill inte

Sitter uppe med Jonathan då Johan fråga igår om jag kunde göra de (sagt till honom att sköta de själv nu) Visste tänkte jag...men vi får se om jag kommer fortsätta med de så som de är nu så vill han ha allt men ger inget tillbaka vilket inte är en okej fördelning. Det var de första han fråga mig efter några timmar sams om jag kunde lämna honom...känns som jag blir utnyttjad en del kan jag säga. Aja tankarna vandrar inte så mycket nu är super trött då jag somna väldigt sent i natt. Ska gå och lämna Jonathan sen ska jag banne mig krypa ner i sängen egen och sova...

Sandra och jag prata om att gå upp vid 8-9 men de gör jag inte efter denna natt. Igår vakna jag halv 5 och var vaken från dess till ca 2-3 i natt..så min kropp behöver få ta igen sömnen lite.

Ha en bra dag




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback