3 dagar och 4 nätter kvar.

Dagen har gått fort efter att jag lämnade sötnosarna på skola/dagis. Gick runt och små plockade lite där man inte brukar för att få lite ordning nu när man har tid så är det ju bara att börja. Tog många timmar dock innan kroppen började komma igång och jag kunde röra händerna ordentligt. Tur att man har handleds skydden så man ens kan röra saker alls. Fick mejl under dagen av svärmor om jag ville ta en promenad och sen käka hos dem så blev en lång promenad och sen god mat. Skulle dock behöva duscha igen men orkar inte idag då kroppen värker så dant så får göra det i morgon. Nu är ljusen tända och morgan och ola-conny går på tvn. Tur att det finns människor som kan roa en som de gör. Men ibland undrar man om det verkligen är säkert för dem att åka utanför Sverige ;)

Hoppas ni har haft en bra dag och får en mysig kväll. Själv ska jag mysa här i soffan och vänta på att mitt hjärta ringer igen. Han har redan ringt två gånger idag och pratat! Underbart att höra hans röst men så svårt att jag inte får hålla om honom. Men om 3 dagar och 4 nätter ja då är han hemma igen!!

Bjuder på två bilder på hur min kropp har blivit nu efter jag gått ner i vikt =)


Work in progress



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback