AJAJAJ

Ja det kändes lite men som sagt värt det varje stick. Jag skrev ju att det var ca 15 stick. my mistake!! 23-25 stick per armhåla! Har en sjukt bra läkare dock och hon är snabbare än blixten. Skulle ha fått med mig ett par papper hem och fylla i hur det är innan behandling och efter men de vad slut så får bli nästa gång. Hon la in mig i systemet så om ett par månader kommer det en kallelse igen. Tog en bild efter behandlingen. Varje prick stack hon och vissa bubbelt.


Och nej jag har inte rakat mig under armarna för man ska inte göra det! Efter sjukhuset blev det en lååååång sväng på stan så jag är precis slut och det verkar i varje del av min kropp. Men med lite kaffe och lite serier så ska jag nog finna lite kraft snart igen. Tack underbara Sandra för en hel dag tillsammans. Var super skönt att komma iväg lite och göra något även om det blev en sväng på sjukan.  Som sagt nu ska jag bara vila se om det blir ett psykologiskt inlägg senare ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback