Blev så glad

Jag har fått så mycket skit för att jag tycker att barnen ska va på skola och dagis under de tider som de har. Men nyss när jag kollade min blogg så hade jag fått en kommentar på inlägget Hypotetiskt lägger en länk här för er som vill kolla inlägget jag skrev.

----->      Hypotetiskt

Jenny som är utbildad förskollärare skriver att det finns inget som heter dagis längre utan att de har en läroplan och som lyder under skollagen. Så jag är inte ute och cyklar när jag skriver att barn bör vara på dagis och att de får den grund de behöver för deras livslånga lärande. Som jag skrev fick jag bara med några få punkter angående vad dagis ger barnen. Så kort och gått barn ska vara på dagis och det är viktig för deras kommande lärande under skolgången. Så detta var alltså inte för att göra barnen illa utan för att se till deras bästa. Jennys kommentar finns att läsa då jag har publicerat det. Tackar så mycket för att du tittade in Jenny och lämnade ett litet spår =)

Nu ska jag mysa med min familj innan knoddarna ska sova. Ha en bra kväll alla <3


Varsågod, det var så lite så :-)

2012-04-26 | 17:38:23

Men varför skriver du fortfarande "dagis" då?

När du precis sagt att det inte finns något som heter dagis längre?

2012-04-26 | 18:34:10

Bara för att det inte heter dagis för de som jobbar inom verksamheter betyder inte att jag inte kan benämna det med "dagis". Konstigt att du väljer att va anonym. Och varför ens lägga energi på att kommentera om en sån sak?

2012-04-26 | 20:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback