Dagens aktiviteter

Ja de har varit väldigt få men gjort väldig stor skillnad. Älskar när jag får en ide och slutför den och resultatet blir helt underbart. Barnen kommer älska sina rum när de äntligen kommer hem igen. I morgon ska jag ge mig på övervåningen är tanken. Men som kroppen är just nu så finns det ingen säkerhet i att det blir gjort något alls. Har haft sån sjuk värk i kroppen denna vecka så jag har mest varit liggandes men lite har blivit gjort. Tror Johan ser skillnad i alla fall från när han åkte ;)
Saknar mitt hjärta men det har också varit skönt att vara ensam och fått tänka på mig själv och ingen annan. Jag har kunnat göra precis vad jag vill (även om det inte hänt något alls). Dessa dagar har verkligen gett mig tid att tänka över allt. Och många lösningar på problem har jag funnit och som ska sättas i verk så snart mitt hjärta är hemma igen. Det underlättar att vara ensam när han ringer flera gånger om dagen och pratar lite.. Känns bra att vara ifrån varandra trots saknaden. Jag menar vi är aldrig ifrån varandra förutom när han jobbar typ. Som vi sa för ett tag sen att vi verkligen trivs i varandras sällskap eftersom vi jämt umgås och bråkar aldrig =) Men inte konstigt han är ju min mister right <3


Nyss kom jag hem ifrån svärmor efter att ha blivit bjuden på mat!! Så sjukt gott var det. Blev bjuden på potatis fläsk och löksås!!! mmmmm gottt.. Känns så skönt att ha dem där och alltid veta att man kan prata med dem. De är underbar Lena och Micke.

Vad kommer kvällen att innefatta? Kanske ta mig en öl till? ;) om en timme ja då blir de arga snickaren kl 9 Grey's Anatomy och klockan 10 (då jag ligger i sängen) Big Brother..

 

Så där har ni min dag/kväll... Jag hoppas ni har haft en bra dag och önskar er en underbar kväll mina läsare <3



Vem vet kanske spelas på vårt bröllop älskling? Vad sägs sexy?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback