Fint hem....

Jag skrev för ett tag sen om hur viktigt jag tycker det är att ha ett fint hem. Igår så var vi på ikea och shoppade massa nya saker. ME LOVE ALOT =)
Det blev

*nya handdukar till badrummet samt en matta
*Nya pålakarna
*Nytt vardagsrumms bord
*Ny matta till vardagsrummet
*Nya ljustakar
*Nya gardiner till sovrummet
*salladskål
*salladsbestick
och så mycket mer men jag orkar inte skriva allt. jag tog kort på vardagsrummet och på sovrummet så ni får se hur det blev och lämna gärna kommentarer om vad ni tycker om förändringen.

<---Före  Efter --->


<---Före  Efter--->

I somrummet blev det nya gardiner och påslakarn som sagt. De nya påslakarna var något jag verkligen uppskatta!! De var dyra 299 kr styck så påslakarn för 600 kr!! Men de är helt underbara och så nedrans snygga.
Gardinerna köpte vi för att vi ska kunna dra för så det blir mörkt eftersom vi inte har någon mörkläggnings gardin där. Och så skönt det är att äntligen kunna dra för. Älskar att köpa nya saker och förbättra hemmet. Det kommer bli mer sånt i framtiden! Snart ska kökets också göras om. Kakel har vi köpt och fläkten byttes för ett tag sen så där inne kommer det bli.

*Nya luckor
*Ny diskbänk
*Nytt kakel
*Med tiden nytt golv

Så det är nästa projekt i vårt hem. Älskar vårt hem och med tiden kommer det bara bli bättre och bättre. Nu ska jag ta och sätta mig ute en stund och njuta av solen. Idag kommer våra älskade solstrålar hem också! Ska bli så skönt att få hem dem igen. De har varit extremt saknade. Tyckte inte alls om att lämna dem förra veckan när de inte ville åka =( Men som sagt snart är de hemma igen och vi kan göra massa roligt. Älskade små solstrålar <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback