Glädje

Ja det är att se Jonathan när jag lämnade honom på skolan i morse. Två killar kommer fram och säger god morgon och jag går in och lämnar hans väska. Hör då hur de frågar jonathan om han vill gå med dem hem idag och leka. Jonathan kommer springandes och frågar om han får gå hem med dem. Jag svarade honom att jag skulle leta reda på lena pojkens mamma och kolla så det var okej. Och självklart var sötnosen välkommen hem till dem. Och när jag sa till Jonathan att det gick bra så krama han mig och stuttsa iväg med ett leende. Underbar start på dagen <3

Nu har jag duschat och gjort lite sysslor i hemmet. Ska slappa en stund här vid datorn/tv innan jag beger mig till affären för att köpa kaffe. Se när suget efter kaffe blir för stort och jag måste åka upp.. Japp jag är kaffe beroende. Men det har gjort att jag inte röker lika mycket så det är bra. Min sjukgymnast ringde idag så nästa vecka ska jag dit och få ett program som jag kan göra hemma. Tycker om min sjukgymnast hon verkar förstå sig på mig och är vänlig. Så nästa vecka börjar lite hemma träning för att få igång kroppen. Nej nu ska jag surfa runt lite och slappa.


Ha en underbar dag önskar min underbara familj <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback