kläder och besöka...

Idag hade vi en mys morgon i sängen med massa mys och skratt. Men till slut kunde jag inte ligga kvar så vi gick ner och gjorde kaffe och kröp upp i soffan och mös istället. Snart ska jag se om jag kan lokalisera hårborsten och tandborsten för ska åka till min bättre hälft sandra och hämta två säckar med kläder som hon ska slänga men undra om jag ville kolla i först. SJÄLVKLART!!! Efter det blir det hem och snygga till sen åka till min bror. Tycker det är så himla roligt att vi har åter fått kontakten. Och ännu roligare att jag har en sambo som också tycker om min bror och hans familj. Hans förslag att åka dit idag =) Det tycker vi om <3 Så dit blir det idag och kommer säkert inte hem tidigt för det gör jag aldrig när jag åker dit.. sist tror jag vi var hemma halv tio haha. Men idag blir det en tripp som sagt. Vad ska ni hitta på idag?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback