Min läkare en ängel

Min läkare är nog den bästa jag kunde få. Hon har förståelse för allt och har verkligen förmågan att känna medlidande och ha empati. Jag berättade för henne angående min arbetsterapeut och hon tyckte verkligen att jag inte skulle tolerera det hon håller på med så ska se om min sjuk gymnast kan hjälpa mig så jag får byta eller om jag måste prata med någon annan angående det. Känns skönt att ha min läkare i ryggen som stöttar mig och hjälper mig. Har aldrig varit problem med henne utan enbart hjälp!

Idag är det lika underbart väder som igår så blir att njuta av det idag med. Barnen åker tyvärr idag vilket känns mindre bra. Vill ha dem här!! Varje år har vi gått till maj brasan med dem och det har varit uppskattat varje gång. De tyckte också det var konstigt att de inte skulle va här. Men men vad ska man göra? Vi gjorde så att de fick va hemma idag i alla fall och mysa hela dagen. Är det Valborg då får man va ledig och mysa <3

Nehe om man ska lyfta på stjärten och gå ifrån solen lite en stund. Tar emot men finns saker som måste göras. Ha en trevlig Valborg alla!!

Ps: roligt att se att så många läsare har hittat hit och stannar :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback