My baby Boy

Min älskade son Noah som föddes för exakt 4 veckor och 4 dagar sen lyser med sin frånvaro. Varje dag tänker jag på hans lilla fot i min hand och hans små sparkar i min mage. Jag gjorde en minnes tavla av honom som står i  vårt sovrums fönster och har stått där sen första veckan han föddes. Jag tänkte jag skulle visa er hur den ser ut. Min älskade son är saknad och älskad <3

Om ni tittar ordentligt på bilden ser ni att han ligger i min hand <3

Even if you are not with us, you are always part of our family!
We will get a sibling but you will never be replaced.
You are the finest I have ever experienced and I will always remember you

I am the mother of our angel son
Always missed and always loved.

 

 



Vad fint du har gjort!

Så ledsamt att han inte fick stanna hos er...

Kram och trevlig helg!

2012-04-27 | 19:26:33

Tack så mycket! Ja jag tycker om den!! Ja det känns verkligen i hjärtat! Tack detsamma kramar

2012-04-27 | 20:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback